úterý 21. srpna 2012

30 day book challenge: Day 2

Za prvé bych se chtěla omluvit za svůj včerejší výpadek, dokončovala jsem jisté školní resty (to je tak, když si nechávám zkoušky na prázdniny!), nyní je ale vše dokončeno a tak mám děsitánsky velikou radost, protože až do 1. října nemusím dělat VŮBEC NIC! To znamená, že budu číst, číst, číst a pak zase číst. Ale teď už k dnešnímu tématu. Za dnešní výběr mě asi ukamenujete, půlka z vás si mě odebere z "followerů" ale nemůžu jinak, holky.

Toto meme pořádá Kacennnka

Day 1: Neblíbená kniha

Název: Rozbřesk 
Autor: Stephenie Meyer
Anotace: Být bezvýhradně a neodvolatelně zamilovaná do upíra je pro Bellu Swanovou splněným snem a zároveň noční můrou, jež se nebezpečně propletá s realitou. Bellu, zmítanou prudkou vášní k upírovi Edwardu Cullenovi a zároveň upřímnou náklonností k vlkodlakovi Jacobu Blackovi, čeká bouřlivý rok plný pokušení a ztrát. V něm se musí s konečnou platností rozhodnout, zda vstoupí do temného, ale lákavého světa nesmrtelných, nebo zda bude žít plnohodnotným lidským životem. Nevyhnutelnost tohoto rozhodnutí se vine celým Belliným příběhem jako červená nit, na níž visí osudy obou kmenů. A jakmile se Bella rozhodne, dojde k celému řetězu nečekaných událostí, jež mohou mít nedozírné následky. Budou vlákna Bellina života – objevená ve STMÍVÁNÍ a poté roztřepená a potrhaná v NOVÉM MĚSÍCI a ZATMĚNÍ – zničena v okamžiku, kdy se zdá, že se opět zahojí a spojí dohromady…?

Můj názor: Stmívání jsem objevila asi tak půl roku než ty neskalnější fanynky. Nekecám, nechlubím se, konstatuji. Líbilo se mi to. Připadalo mi to jako fajn odpočinkový románek - tuctová holka a dokonale nadpozemsky krásný upír. Druhý díl byl také dobrý, třetí se taky ještě dal, pak ale přišla vlna "Ach bóže, já tak miluju Edwarda" a "Ach můj bože, já tak miluju Jacoba" a "Ach můj bože, já tak miluju Stmívání". Což mě dokonale odradilo, znechutilo a rozesmálo. Neříkám, že mi nebylo nikdy -náct, že jsem nebyla "zamilovaná" do knižního hrdiny, potažmo tedy filmového, ALE tohle je zkrátka moc.
Nicméně proti třem dílům nic nemám, ale ten poslední díl... Prostě mi to přišlo neskutečně přitažené za vlasy. A Stephenie neuvěřitelně hraje na city všem těm romantickým slečnám, protože která z vás by nechtěla strávit líbánky na opušetěném ostrově kdesi bůh ví kde - a hele, Esmé si jeden vlastní. A která z vás by nechtěla zažít super nebezpečný sex z upírem? A což teprve to miminko! Juch! A že nám roste tak rychle, že jo, to je přece super (protože koho by bavilo číst o batoleti co je kadí do plen a pije mlíko). Nic, nebudu se dál rozčilovat! Vydržela jsem to přečíst kamsi k Bellině porodu a pak jsem to musela zahodit. Knihu jsem střelila na netu a hotovo.
(Předem se omlouvám všem věrným a skalním fanynkám, ale muselo to ven!)

3 komentáře:

  1. Zatím jsem přečetla pouze Tvajlajt. Začala jsem ho číst 1. ledna tohoto roku a dočetla jsem ho nějak začátkesm srpna. Na Ňů můn zatím nemám odvahu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pobavila jsi mě, přes půl roku jsem snad nečetla nikdy nic, ale člověk asi potřebuje delší dobu na strávení něčeho, co není tak úplně jeho šálek čaje.
      A že na druhý díl nemáš odvahu úplně chápu. Já bych to podruhé už taky nedala.

      Vymazat
  2. Mě se rozbřesk líbil nejvíc z celé série :)

    OdpovědětVymazat