sobota 18. srpna 2012

30 day book challenge


 
Říkala jsem si, že si blog nezaneřádím nejrůznějšími více či méně smysluplnými „meme“, ale moc dlouho mi to nevydrželo. Možná protože tohle meme považuji za jedno z těch nejpovedenějších. A taky vám tím můžu nenásilně přiblížit, co už jsem četla a co mě zaujalo a co mám ráda.
U většiny z vás, co se do 30 day book challenge zapojili, se objevují YA, paranormal romance, urban fantasy a další podobné žánry, u kterých vlastně ani nevím, co znamenají. Já se rozhodla na zadaná témata našroubovat klasickou beletrii, historické romány, romány společenské, napínavé detektivky a thrillery. To mám osobně radši.

Autorkou je Kacennnka, její blog najdete zde.
 

Cílem je každý den, po dobu 30 dní uveřejnit článek, který bude obsahovat jednu knihu, podle zadaného tématu.



Seznam témat:
~ Day 01: Oblíbená kniha
~ Day 02: Neoblíbená kniha
Day 03: Kniha, která tě rozesměje
Day 04: Kniha, která těrozbrečí
Day 05: Kniha, ve které byschtěl/a žít
Day 06: Oblíbená YA kniha
Day 07: Kniha, ze které umíš recitovat/ citovat
Day 08: Kniha, která tě děsí
Day 09: Kniha, ze které ti je špatně
Day 10: Kniha, která změnilatvůj život
Day 11: Kniha od tvéhooblíbeného autora
Day 12: Kniha, která nejvícepřipomíná tvůj život
~ Day 13: Kniha, jejíž hlavnípostava je ti nejvíce podobná
Day 14: Kniha, jejíž hlavnípostavu by sis chtěl/a vzít
~ Day 15: První kniha, kterou si přečetl/a jako dítě
Day 16: Nejdelší kniha, jako jsi kdy četl/a
Day 17: Nejkratší kniha, kterou jsi kdy četl/a
Day 18: Kniha, kterou máš rád/a, ale jsi v rozpacích, když to musíš říct
Day 19: Kniha, která tě změnila
Day 20: Knihu, kterou jsi nejvíc krát četl/a
Day 21: Oblíbená obrázková kniha z dětství
Day 22: Kniha, kterou se chystáš číst
~ Day 23: Kniha, o které říkáš, že jsi ji četl/a, ale není to pravda
~ Day 24: Kniha, ve které je tvá oblíbená scéna
Day 25: Oblíbená kniha, kterou jsi četl/a ve škole
Day 26: Oblíbená non-fikce
~ Day 27: Oblíbená fikce
Day 28: Kniha, kterou jsi naposledy četl/a
~ Day 29: Kniha, kterou právě čteš 
Day 30: Nejlepší kniha, kterou jsi letos přečetl/a

Žádné komentáře:

Okomentovat