pátek 7. září 2012

Co mám nového?

Jsem nakupovací maniak. Ještě před několika měsíci jsem se sestrou podnikala nájezdy na obchody s oblečním, bižuterií a botami. Teď? Trochu jsem pozměnila pole působnosti. Předem upozorňuju, že všechno tohle jsem si pořídila během jednoho jediného dne. Holt nejezdím do města každý den a za srpen jsem si  nepořídila ani stránku, tak jsem to musela nějak napravit.

První jsem zvládla návštěvu svého oblíbeného antikvariátu. Našla jsem tam dva poklady. Šifru mistra Leonarda za necelé kilo a Ptáky v trní za tu samou cenu, oboje v super stavu. (Ptáky v trní se nenechte odradit, je to docela fajn román, jen seriál byl příšerný.)  Oboje už jsem četla, takže je to jen další skalp do mojí knihovničky, která se k mému potěšení rychle rozrůstá.



Pak jsem zavítala do jedné pobočky Levných knih a nakonec do druhé. Tam mě naprosto uchvátila skutečnost, že začaly prodávat knihy Cecelie Ahern, což je moje oblíbená autorka. Tudíž jsem od ní vzala vše, co měli a co já ještě doma neměla. Vzpomínky na zítřek, které jsem tady zrcenzovala a které jsem bohužel měla z knihovny. No, teď je mám doma. Jupí. Další je Dárek. Chtěla jsem se pustit nejprve na tuhle, ale po přečtení anotace a první stránky na mě dýchla úžasná atmosféra Vánoc, takže si asi počkám do prosince, aby to bylo trochu aktuální (pochybuju, že to vydržím, ale zkusit to můžu). Co říkáte na obálky? Ve skutečnosti jsou přebaly lesklé a hladké. Mě se děsně líbí...


V Levných knihách jsem pokračovala v nákupu. Zaujala mě obálka knihy od Kate Mosse, Zimní přízraky. Ty kraje jsou z takové té lesklé celofánové střábrné. Vypadá to opravdu nádherně. Zamilovala jsem se do ní na první pohled, ani jsem nečetla anotaci a skutečnost, že stála necelých 90 korun, mi stačila k tomu, abych jí čapla pod křídlo a mazala k pokladně. Doufám, že nezklame. No a Městečko Bush Falls? Asi 60 korun. První přečetná - koupená včera a za noc jsem jí zmákla. Recenze bude brzy, nebojte. Obálka je příšerná.


Co dál v Levných knihách? (Ne, opravdu to není všechno). Tajné dobrodružství Charlotty Brontëové a Slečna Pettigrewová začíná žít. Nevím, co od toho čekat, ale těším se.  


Nakonec jsem ještě vyzvedávala objednávku z Knižního klubu. Tři kousky, na které se těším asi nejvíc. Poselství růží od Leily Meacham, Útulek pro padlé ženy od Katy Darby.


 A Měsíční oko od Libby Bray.


No, jedině fakt, že už nemám dost peněz a hlavně skutečnost, že to potáhnu docela dálku pěšky mě odradila od toho, koupit si všechny čtyři díly Města snů od Beverly Swerling. Třeba někdy příště. 
A nakonec všechny dohromady. 

Jo, jsem magor, vím o tom.

4 komentáře:

  1. nie so magor :DD toľko knííh jooj to sa nudiť nebudeš :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla poslední dobou hroznej pocit, že "nemám co číst". Nic, co jsem měla ve svojí knihovně a nebylo to ještě přečtené, mě vůbec nelákalo. Teď mám co dělat fakt asi až do těch Vánoc :D

      Vymazat
  2. Krásná sbírka přírůstků :) Znám Zimní přízraky jedná se o třetí díl knihy Labyrint, ale díly na sebe v podstatě vůbec nenavazují, takže by to nemělo vadit. Mě se moc líbily. Jinak jsem zkoušela Slečnu Pettigrevovou a vůbec mě nebavila, odložila jsem jí po prvních pár stránkách. Doufám, že s ní budeš mít větší štěstí. Co ale rozhodně závidím jsou ta Tajná dobrodružství. Ta vypadají opravdu dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ze Slečny Pettigrewové mi byl nějak známý jen ten název, řekla jsem si že to zkusím, tak snad to půjde. Ale v Levných knihách mám vždycky takový ten pocit "Je to knížka za šest pětek, tak aspoň ti nebude tak líto peněz, když nebude stát za nic." takže beru kde co :D
      Díky za info o Zimních přízracích, pokud se mi bude líbit, budu muset mrknout i na předchozí díly.

      Vymazat