pondělí 29. října 2012

Vyhlášení vítězů první giveaway

Rozhodla jsem se, že vás budu napínat.... Takže opět trochu statistik:
  • Když jsem před měsícem vyhlašovala giveaway, bylo to u příležitosti 1 000 zobrazení stránky. Teď, o měsíc později jste se mi sem proklikali celkem 2 250 krát.
  • Z původních 19 čtenářů je vás tu dnes 55, a to i přesto, než sledování přes GFC nebylo povinné pro účast v soutěži. 
Mockrát děkuji, vážím si toho a jsem ráda za každou vaši návštěvu a každý komentář.

Zároveň se chci ještě jednou omluvit, za svou nečinnost v posledních dnech. Opravdu toho mám moc a když už se vůbec dostanu ke čtení, je to většinou večer  v posteli, kdy mi kniha padne na hlavu po pár stránkách i kdyby byla sebezajímavější. Snad se to časem srovná, než si zvyknu a nebude se mi chtít umřít pokaždé, když večer přijdu z práce/ze školy a najdu si na čtení více času (potažmo na zrecenzování přečteného).

Vaším jediným úkolem bylo napsat mi komentář k libovolnému článku a odpovědět na otázku Kdybyste měli napsat knihu, jaký byste zvolili žánr? Ani se nedivím, že většina z vás odpověděla, že by to bylo sci- fi nebo fantasy smíchlé s něčím jiným, většinou však s romantikou. Moc mě to nepřekvapuje, i když sci-fi ani fantasy opravdu není můj šálek kávy. Byla to otázka čistě pro ukojení mé zvědavosti a nebudu ze svého malinkatého průzkumu vyvozovat žádné závěry, jsem prostě zvědavá :) (Pokud to zajímá vás, naoplátku vám můžu říct, že osobně bych napsala nějaký historický román odehrávající se hrozně dlouhou dobu, bylo by to o osudech několika členů jedné rodiny a bylo by tam děsně moc postav a určitě by to nikoho nebavilo :D)

A teď už tedy k vítězům. Rozhodl jak jinak než všemocný random.org a jak vybral se dozvíte v celém článku.

Knihu Jméno hvězdy od Maureen Johnson vyhrává komentář č. 20, tedy Pauline.


Velikost L od Meg Cabot vyhrává komentář č. 2, což je Cecilka.
A nakonec poslední knihu P.S. Miluji Tě od Cecelie Ahern vyhrává komentář č. 9, tedy Fée.

***

Vítězkám gratuluji a čekám na maily. 


6 komentářů:

  1. Juchů, dokonce jsem vyhrála tu, kterou jsem si ve skrytu duše přála nejvíc :-) Mám ohromnou radost!

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, děkuju !
    Tohle je moje první vyhraná give-away:)
    Nesmírně si toho vážím a na knížku se budu těšit:)
    Děkuju:))

    OdpovědětVymazat
  3. Hlásím, že knížka dnes dorazila... A jen velmi nerada jsem ji založila do knihovničky a nepustila se do ní hned :-D

    OdpovědětVymazat