neděle 30. prosince 2012

Nejoblíbenější blog 2012



Co říct? Prostě mých pět nejoblíbenějších, kam ráda chodím, kde ráda čtu každý článek a kde se inspiruji.

Autorkou je Eloran Arroway a její blog najdete zde.


Protože je to jedna z mála blogerek, která se nevěnuje pouze YA, paranormal, urban fantasy či podobným žánrům. Protože miluje Černobílý svět a Pravdila moštárny, stejně jako já.

Protože jsou správná dvojka, protože Annie miluje Larssona a protože mě baví jejich recenze.

 Protože je dokonalá a byl to první knižní blog, na který jsem narazila a díky ní jsem založila i ten svůj.

Miluju její recenze a vždycky mě navnadí na něco, co si musím přečíst!

Protože má úžasné projekty, do kterých se vždycky chci zapojit.



3 komentáře:

  1. Annie si to vůbec nezaslouží, protože se pěkně dlouho neozvala -.- Vůbec jsem měla nějakou komentovací krizi :/
    Ale moc jsi mě potěšila (a hádám, že Nellie taky), děkuju, je úžasné něco takového vidět :))
    (A to "protože Annie miluje Larssona" se mi hrozně líbí^^)

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, moc děkuju, strašně jsi mě potěšila :) jsem ráda, že alespoň někdo ty moje bláboly čte a něco si z nich i vezme :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vážně? o.O Já koukám a děkuju. Tohle si nezasloužím, ale to nemění nic ne faktu, že jsem potěšená. :D :) Annie s Nellis si to zaslouží určitě. ;)

    OdpovědětVymazat