středa 26. prosince 2012

Vánoční chlubení aneb Co mi Ježíšek naježil

Doufám, že si užíváte vánoční svátky, i když počasí, které momentálně panuje moc zimu nepřipomíná. Mě ale nic náladu nezkazí - užívám si pohodu s rodinou, přítelem a přáteli, sním vše, co mi pod ruku přijde a nedělám vůbec nic. Snažím se nemyslet na pátek, což je den, na který plánuju "pustit se s plnou vervou do psaní bakalářky". (Což už jsem asi čtyřikrát odložila...). Navíc se blíží zkouškové a s ním každo-semestrální deprese a hory poznámek k naučení.Takže si užívám poslední dny volna a duševní pohody... :)

Teď se ale musím pochlubit, co jsem našla pod stromečkem. Původně jsem měla dostat jen tři knížky. Sama jsem si je vybrala, koupila za sestřiny peníze a ona mi je zabalila a dala pod stromek... Překvapení to tedy nebylo, ale radost jsem měla stejně. Podle mě je to lepší, než pak mít jednu knihu dvakrát, protože jak sestra říká: "Už se fakt neorientuju v tom, co máš a co nemáš. Podle mě máš v tý svý knihovně všechno!"

Takže jsem si vybrala tři kousky:

Emmu od J. Austen
Rozum a cit od J. Austen
Zítra začnu nový život od G. Legardiniera

Říkala jsem si, tři knížky stačí, stejně mám doma celou poličku ještě nepřečtenou... Jenže mi tchyně a švagrová prozradili, že přítel od nich dostane dohromady tři knížky. Ode mě ho taky dva kousky čekali a já najednou začala závidět. Kdo to kdy viděl, aby můj přítel dostal víc knížek, než já? (Abyste věděli, můj přítel předtím, než se mnou začal chodit, přečetl tak maximálně Honzíkovu cestu). Takže jsem popadla mamku za ruku a vytáhla jí na nákup do Levných knih, kde jsem pořídila následující:


Jane Eyrová od Ch. Brontëové
Lady Susan od J. Austenové
Dům na Páté Avenue od C. Bushnellové
Julie & Julia od J. Powellové
Velký Gatsby od F. S. Firzgeralda 
Svaté kosti, Kosti v písku a Kosti na popel od K. Reichs


Říkala jsem si, že to stačí. Největší radost mi ale udělal pětadvacátého přítel. Nechápu, jak se mu to mohlo povést, ale trefil se mi absolutně nejvíc do vkusu (asi mi vidí do hlavy... :D), takže jsem dostala ještě 
 
Svědkyni ohně od L. Keplera
(kterou jsem měla vyhlédnutou s tím, že si jí koupím "až přijde v lednu výplata") a navíc ještě 
Padesát odstínů šedi od E. L. James,
po kterých jsem rovněž koukala, protože o nich posledně básnila kamarádka a na cbdb.cz jsou na ní poměrně zajímavé reakce (od hodnocení hrůza! až po pět hvězdiček).

Každopádně tahle nadílka znamená, že si sama žádnou knihu nekoupím asi tak do příštích Vánoc, protože za prvé v mojí knihovničce už není absolutně žádné místo a za druhé kopička "k přečtení" pravděpodobně přerostla kopičku "přečteno". (Nadsázka, samozřejmě!)

Doufám, že jste pod stromečkem našli nějakou pěknou knihu (nebo více) a pokud máte chuť, budu moc ráda, když mi v komentářích prozradíte jakou... :)

6 komentářů:

  1. Jejda tak tohle je paráda!! :) Já jsem k Vánocům dostala "jen" tři knihy. Ale za to jsem si ještě nějaké doobjednala a nějaké se mi s Tvými shodují. Není nad knížky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, měla jsem z nich pod stromečkem největší radost!

      Vymazat
  2. Neboj, u mě je to s těmi kupičkami úplně stejně, 'k přečtení' se rozpíná do obrovských rozměrů, knihy rvu úplně všude, kde to jde, protože jinam se nevlezou a police už mi málem padá na hlavu :D
    Krásné přírůstky, závidím :) A dostat od přítele Padesát odstínů, to je teď nějaká nová móda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím místem na knihy je to přesné!
      Nevím, snad se mi tou knížkou přítel nesnažil nic naznačit... :D

      Vymazat
  3. Páni super sbírka :) Já dostala celého Keplera k svátku! Dneska jsem na Tvém blogu poprvé a myslím, že jsem si ho hned oblíbila, podobný vkus! :) Kde bydlíš, že jsi v Levné knize sehnala Austenovou, Brönteovou i Fitzgeralda?! U nás nic takového nemají :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji a vítám tě tu :)
      Sehnala jsem je už asi měsíc před Vánoci v LK v Českých Budějovicích.

      Vymazat