neděle 13. ledna 2013

30 day book challenge: Day 12, Day 13

 Ano, vracím se zpět k 30 day book challege. Je to nějaký ten pátek, kdy jsem se zasekla právě u dne 12., nemohla jsem nic vymyslet. Žádná kniha prostě můj obyčejný život nepřipomíná! Pak jsem ale přečetla knihu Marta v roce vetřelce. 
Ještě bych jako vždy dodala, že toto meme má na svědomí Kacennka a můžeme pokračovat!


Day 12: Kniha, která nejvíce připomíná tvůj život
a zároveň
Day 13: Kniha, jejíž hlavní postava je ti nejvíce podobná

Název: Marta v roce vetřelce
Autor: Petra Soukupová
Anotace: 

O Martě si její rodiče myslí, že je chytrá a mohlo by z ní něco být, hlavně když bude studovat vysokou školu a nebude se flákat. Mladší sestra si o ní myslí, že je to nafoukaná nána, starší bratr, že se pořád chová jako malá, a Robert, její kolega z práce, že není k zahození. Babička ji už nepoznává. Ale tahle kniha není o tom, jak vidí Martu ostatní, tohle je Martin deník. Kniha o tom, co si myslí a co prožívá devatenáctiletá dívka, které jde zatím všechno snadno, ale teď má před sebou možná nejtěžší a nejdůležitější rok svého života.

Tentokrát budu stručnější a nebudu se tak rozepisovat, protože můj názor na knihu si můžete přečíst v této "recenzi".

Ano, je to smutné, ale ta povrchní, hloupoučká Marta je mi něčím sympatická. Nebo mi prostě jen její deník připomínal ten můj. Jsou to prostě jen starosti a radosti devatenáctileté studentky vysoké školy. Sice nejsem těhotná jako Marta a studuji narozdíl od Marty dosud úspěšně, ale občas jsem si připadala, jako bych četla o sobě.

4 komentáře:

  1. Toto by sa mi rozhodne mohlo páčiť! 8) ako vidím, mám z Martou veľa spoločného už teraz 8D ale hlavne ten pocit, že toto by sa mi určite páčilo! 8)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se knížka taky líbila. Ke konci se to sice trochu táhlo, ale ta deníková forma se mi líbila.

      Vymazat
  2. To snad ne, já jsem Martu úplně nesnášela :D Říkala jsem si, že se chová jako naivní puberťačka a ne devatenáctiletá holka :D Ale tak každý má rád něco jiného, že :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Já to beru spíš z hlediska zážitků, toho co ráda dělala (četla a ehm... flákala se po barech), těch zážitků z vysoký a tak. Jinak mi taky sympatická moc nebyla, ale prostě mě nic lepšího nenapadlo :D

      Vymazat