pátek 22. března 2013

Co se chystám číst?

Co se chystám číst a co už mám přečteno?

Agnes - Hannah Kent
Americká tragédie - Theodore Dreiser
Anna Karenina - Lev Nikolajevič Tolstoj
Anna krví oděná - Kendare Blake
Až se tě život zeptá - Cecelia Ahern
Bídníci - Victor Hugo
Bílá vlčice - Theresa Révay
Černá kniha - Paul Verhoeven
Člověk bez osudu - Imre Kertész
Ďábel nosí Pradu - Lauren Weisberger
Dáma s kaméliemi - Alexandre Dumas ml.
Dívky ze Šanghaje - Lisa See
Doznání Nata Turnera - William Styron
Dva proti říši - Jiří Šulc
Emma - Jane Austen
Hrozny hněvu - John Steinbeck
Chování nočních motýlů - Poppy Adams
Intriky - Anna Godbersen
Jako zabít ptáčka - Harper Lee
Jarmark marnosti - William M. Thackeray 
Kosti na popel - Kathy Reichs
Kosti v písku - Kathy Reichs
Královna Margot - Alexandre Dumas
Lady Susan - Jane Austen
Luxus - Anna Godbersen
Má poslední vévodkyně - Daisy Goodwin
Měděný jezdec - Paullina Simons
Miserere - Jean Christophe Grangé
Motýlek - Henri Charriére
Nepřítel mého nepřítele - Kateřina Petrusová
Paní Bovaryová - Gustave Flaubert
Poutníci - Kathleen Winsor
Prostě spolu - Anna Gavalda 
Příliš dlouhé zásnuby - Sébastien Japrisot

Ruská konkubína - Kate Furnivall
Růže z Cherrybrooku - Tania Crosse
Rozum a cit - Jane Austen
Sága rodu Forsythů - John Galsworthy
Sedm let v Tibetu - Heinrich Harrer
Svaté kosti - Kathy Reichs
Tady všude byl Ladislav Smoljak - kol. autoů
Velký Gatsby - Francis Scott Fitzgerald
Vojna a mír - Lev Nikolajevič Tolstoj

Vyhnání Gerty Schnirch - Kateřina Tučková 
Vyhoďme ho z kola ven - Ken Kesey
Žena v bílém - Willkie Collins
Žítkovské bohyně - Kateřina Tučková

8 komentářů:

  1. Tak držím palce, ať se do nich opravdu pustíš, já se konečně pustila do Hry o trůny :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taktéž držím pěsti. Z Tvého seznamu jsem přečetla Dámu s Kaméliemi, Paní Bovaryovou. Velkého Gatsbyho a Sedm let v Tibetu - vše jakou součást povinné četby, ale knížky byly opravdu moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  3. Anna krví oděná - Kendar Blake akurát čítam.
    Luxus by som chcela!!! 8)

    OdpovědětVymazat
  4. Paní Bovaryovou do teď řadím k těm knižkách, které lituji, že jsem někdy četla. A dočetla jsem ji jenom silou vůle. Velmi silné vůle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, bylo to strašné pro mě! :)

      Vymazat
    2. No, nejste první, kdo mi to říká... Zkusím to a uvidím... :)

      Vymazat
  5. zaujímavý zoznam - inšpirujem sa :) - z knižnice som si práve požičala Medeného jazdca a mám objednanú aj Ženu v bielom...
    a kniha Motýlik je naozaj dobrá. a o Jane Austenové ani nehovorím.
    príjemné čítanie prajem :)

    OdpovědětVymazat
  6. "Paní Bovaryovou" jsem přečetla původně jen z povinnosti (maturita), ale je to skutečně úžasná kniha. Víc než samotný děj mě ale uchvátila propracovanost vět. :D (ještě aby ne, když se s tím pachtil tak dlouho ;))
    "Rozum a cit" sice velmi dobrý (jak by taky ne, Austen je poklad), ale v mém srdci od ní bude muset být vždy na prvním místě "Pýcha a předsudek". ;) <3
    btw, výborný seznam. Vidím, že ještě pár kousků musím doplnit. :)

    OdpovědětVymazat