čtvrtek 7. března 2013

Měsíční párování - březen

V únoru se stal malý zázrak - neprošvihla jsem přihlášení do Měsíčního párování u Vendey, jako se mi to stalo už dvakrát předtím! Takže tentokrát vás můžu otravovat (naštěstí jen krátkým) článkem o tom, co jsem komu vybrala a co kdo vybral mě.


O co vůbec jde?
Měsíční párování je měsíční projekt, ve kterém se zapíšete a po uzavření termínu vám bude určen partner. Vy při přihlašování sepíšete seznam 10 knih, které máte doma nebo z knihovny či byste si je rádi přečetli a odešlete mi je na e-mail. Já je zašlu vašemu partnerovi, který vám jednu z knih vybere, a vy jí budete muset přečíst do začátku dalšího přihlašování. Dokopete se tak třeba ke knize, která vám už dlouho leží v poličce a vy ne a ne jí přečíst :) 
(autorkou textu i obrázku je Vendea
 
Kdo mi byl přidělen a co jsem mu vybrala?
Jako parťáka na březen jsem dostala Catty, jejíž blog ráda sleduju a z jejího seznamu jsem jí vybrala knížku Hvězdný prach od Neila Gaimana. Je to mimochodem knížka, kterou bych si taky moc ráda přečetla (ale to já tvrdím skoro o každé knížce! :D)

Co Catty vybrala mě?
Jelikož jsem si chtěla přečíst spíše něco klasického, seznam jsem složila ze samých "lepších" a "výživnějších" kousků a nebo knížek, které se mi dlouho válí v knihovničce a já se k nim už dlouho dokopávám. Nakonec mi C. vybrala Dvojí život Heleny Grahamové od Anne Brontë, na který se moc těším!
 

4 komentáře:

  1. Hviezdny prach som videla film, skvelé 8)

    OdpovědětVymazat
  2. Hvězdný prach jsem viděla jen film a ráda bych si jednou přečetla i knihu :) A Anne Brönteová super, tuhle knihu ani neznám, těším se na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dúfam, že sa ti kniha bude páčiť. Ja som už Hvězdný prach prečítala a veľmi sa mi to páčilo. Aj film. Je to také rozprávkové fantasy, no občas prekvapí svojou drsnosťou :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hvězdný prach mě vůbe nebavil :D Zato dvojí život HG je skvělá kniha.

    OdpovědětVymazat