středa 20. března 2013

Nakladatelský maraton: Host

 
 Tohle meme vymyslela Verča z Book and smile. 
 
Každý týden (ehm... nebo prostě až se mi bude chtít) zveřejním všechny knížky, které z daného nakladatelství ve svojí knihovničce mám. Vzhledem k tomu, že knížky v mé knihovně neustále přibývají, po dokončení "prvního kola" budemu pokračova akutalizacemi. Seznam nakladatelství najdete v úvodním článku zde.
 
 
Dnes se jedná o knížky nakladatelství HOST, kterých sice nemám mnoho, zato jsou to jedny z mých nejoblíbenějších.
Stránky nakladatelství najdete zde.
 
 Nebudu to zdržovat, jdeme na to!
Tohle je trojice, kterou bych nedala za nic na světě! Stiega Larssona a jeho trilogii Millenium naprosto miluju! První dva díly - Muži, kteří nenávidí ženy a Dívka, která si hrála s ohněm - mám jako paperbacky (z neznámých příčin je mám raději než hadback), třetí díl jsem musela nutně mít hned poté, co vyšel. 
Problém byl v tom, že jako paperback vyšel až později... přece nebudu týden čekat, že jo?! Dívku, která kopla do vosího hnízda mám tedy v pevné vazbě. V knihovničce to sice nevypadá nic moc, ale co!

Další tři krásky jsou od "nástupce Stiega Larssona" - jak je někdy Lars Kepler nazýván - ačkoli mně se tohle označení nelíbí a podle mě se ani nezakládá se na pravdě!
O Svědkyni ohně už jsem tu psala, ostatní nebudu vychvalovat, už jsem tak učinila v článku, na který odkazuju výše. Jednoznačně doporučuju! 
 
Série Millenium měla být původně desetidílná! Bohužel ale autor v roce 2004 zemřel, všechny tři knihy, které byly dopsány vyšly až po jeho smrti (z čehož je mi vždycky tak trochu smutno - když už člověk napíše bestseller, rád by se alespoň dožil jeho vydání...), čtvrtý díl nechal rozepsaný, ale jeho přítelkyně, která vlastní práva, odmítla jeho vydání... Naopak u manželské dvojice píšící pod psedonymem Lars Kepler je pravděpodobné, že ještě něco vyjde - a hned jak to vyjde, pomažu pro to do knihkupectví, i kdybych měla investovat poslední peníze! :D

A taky mám spadeno na Žítkovské bohyně a Vyhnání Gerty Schnirch, které u HOSTU vyšly, takže tehnle článek se určitě v budoucnu dočká aktualizace!

Žádné komentáře:

Okomentovat