středa 6. března 2013

Nakladatelský maraton: Knižní klub

 Tohle meme vymyslela Verča z Book and smile. 
Jde o to, každý týden zveřejnit všechny knížky, které z daného nakladatelství v naší knihovničce máme.
 
Po delší pauze jsem tu s dalším pokračováním Nakladatelského maratonu, tentokrát vám představím knížky z nakladatelství KNIŽNÍ KLUB.


Návrat do Crow Lake - Mary Lawson
Méně známá knížka, která vypráví o síle sourozenecké lásky. Četla se pěkně, ale nijak extra mě neuchvátila. 

 Kmotr - Mario Puzo
Klasika! Básní o ní (nejen) muži celého světa. Mě, přiznávám, moc nebavila, odložila jsem ji na "později" po pár stránkách. Ale určitě se k ní vrátím, jen nevím kdy.


Stále nezvěstná a Nikdy nevíš 
 Chevy Stevens
O obou těchto knihách už jsem psala tady a tady. Je to napínavé čtení, psaná zajímavou formou, i když každá jiným jazykem - zatímco Stále nezvěstná je psána hovorovým jazykem, Nikdy nevíš spisovným. 

Mě osobně autorčina prvotina, tedy Stále nezvěstná zaujala o trochu více.
 Poselství růží - Leila Meacham 
Společenský román, který zahrnuje několik generací rodiny Toliverů, bohatých plantážníků z amerického Texasu, pěstujících bavlnu. Už jsem o ní psala zde.

Útulek pro padlé ženy - Katy Darby
Opět jeden historický román o tom, že vše může být jinak, než se původně zdálo. Čekala jsem od toho něco trochu jiného, ale nakonec jsem ani tak moc zklamaná nebyla. Více tady.

Černobílý svět - Kathryn Stockett
Nejlepší knížka, kterou jsem za loňský rok přečetla! Vážně jí miluju! I film!
Básním o ní tady.

Kresby v prachu - Zoë Klein
Knížka, kterou jsem "zdolala" na dovolené s přítelem. Pro všechny, kdo mají rádi archelogii nebo Starý zákon. I když hlavní hrdinka se občas chovala jako malé dítě, ačkoli jí bylo čtyřicet...


 Čarodějnice se vrací - Celia Rees
Tohle je druhý díl, první se jmenuje Čarodějnice na útěku a je to moje oblíbená knížka z přelomu dětství a dospívání. První díl jsem kdysi dávno půjčila nějaké kamarádce a víckrát ho neviděla. Po x letech shánění je konečně na cestě, sehnala jsem ho z bazaru a nemůžu se dočkat, až přijde. Celý příběh se odehrává v 60. letech 17. století a je o čtrnáctileté Mary Newburyové, jejíž babičku v Anglii popraví jako čarodějnici a Mary utíká do Ameriky. Podezření z čarodějnictví se jí však nevyhne ani tady.



A to je vše. Vzhledem k tomu, že jsem členkou Knižního klubu, věřím, že jich ještě hodně přibyde! A co vy? Máte něco z KK?

 


4 komentáře:

  1. Dřív jsme z Knižního klubu hodně objednávali, takže jsme jich měli hodně. Pak po čase jsem se znovu zaregistrovala, ale vzhledem k tomu, že i s poštovným to vycházelo mnohem dráž než v obchodě, tak jsem to zrušila. Ale jaké knížky mám, tak to nevím, protože skoro všechny knihy mám bohužel ještě v bednách po stěhování - nemám je totiž kam dát :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Samé zajímavé knihy :) Nikdy nevíš a Stále nezvěstná bych si chtěla přečíst a Černobílý svět na mě čeká na poličce, ale nemám teď ani moc čas ani chuť, tak si bude muset asi počkat do léta :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tenhle článek přišel jako na zavolanou! Zrovna mi přišla domů upomínka, že si musím objednat z Knižního Klubu, nebo něco vyberou za mě. Takže Černobílý svět je už na cestě :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kresby v prachu vypadají zajímavě :)

    OdpovědětVymazat