úterý 9. dubna 2013

Jarní soutěž

 Uf. Právě jsem dotvořila svůj první formulář na giveaway přes Rafflecopter. Já, počítačový analfabet. Gratulujte mi. Snad to bude fungovat, protože jestli ne, jsem naštvaná.

Táákže. Protože už to konečně začíná vypadat, že jaro letos bude, rozhodla jsem se uspořádat jarní soutěž o jednu knížku a milion záložek vlastní výroby... tedy návrh je tak trochu vlastní, nechala jsem se inspirovat knížkami, co právě letí, tisk samozřejmě profi. Dneska mi přišli a jsou fakt krásný! Nejradši bych si je všechny nechala! Ale ne, jsem hodná a dám je vám! Spolu s knížkou Candace Bushnellové Dům na Páté avenue


Nějaká ta pravidla:

1) Soutěžíme od 9/4/2013 do 26/4/2013, soutěž je pro všechny z ČR nebo SR.
2) Povinné je vyplnit jen mail a přezdívku a jaké záložky preferujete.... z toho plyne: Žádné sledování blogu, žádné sledování FB profilů ani nic podobného. Sama to nemám  ráda, takže vás tím taky nebudu šikanovat. Kdo chce, mě sleduje, kdo nechce, toho nutit nebudu! Volné vstupy můžete získat za odpovědi na všetečné otázky, vyplňovat je však samozřejmě nemusíte a předem upozorňuju, že odpověď nic, nevím, nemám neuznávám! Přemýšlejte, když ten vstup chcete... :D
3) Výhrerce vyhlásím do 1/5/2013 a budou celkem tři:
 
1. cena Dům na Páté avenue +  záložka
2. cena 4 záložky 
3. cena 3 záložky

Doufám, že se mi podaří vás nějak podělit podle vašich přání, předem tuším, o které záložky bude boj a po kterých nikdo ani nevzdechne... :D (buďte klidní, Charlieho a červené Keep calm mám víckrát... :D)
Všechny jsou oboustranné, Tvajlajt a The Perks... mají každou stranu jinou, zbytek je stejný. 



P. S. Formulář poprosím vyplňovat bez diakritiky (háčky, čárky), špatně se to zobrazuje!
a Rafflecopter giveaway

24 komentářů:

  1. Ahojky, moc děkuji za soutěž, ale nejde mi vyplnit jméno a kde tě mám kontaktovat.

    OdpovědětVymazat
  2. Ani mne ten rafflecopter nefunguje :/

    OdpovědětVymazat
  3. :O ty záložky jsou bombastický !!

    OdpovědětVymazat
  4. To jsem přesně čekala, že to nepůjde... :D
    Tak teď už snad už jo, dejte vědět, kdyby byli nějaké další problémy!

    OdpovědětVymazat
  5. Sakra promiň, i když jsem si chtěla dávat pozor, tak jsem to napsala s háčky a čárkami. :D Znám, jak je to pak těžké to přečíst, takže kdyby si něčemu nerozuměla napiš. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neva, můžu za to já, napadlo mě to až při pročítání odpovědí! Já to nějak přeluštím! :)

      Vymazat
  6. Záložky jsou úžasné, úplně k poňunání. Vlastní výroba?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z poloviny - návrh jsem splácla ve Photoshopu a vytisknout nechala v online copy centru.
      Děkuju za pochvalu.. :)

      Vymazat
  7. Wow to je skvělý nápad! :) A omlouvám se, já si té diakritiky taky nevšimla, ani jsem nevěděla, že to vadí, tak se moc omlouvám :(

    OdpovědětVymazat
  8. hm, tiež som si nevšimla, že diakritiku nemám dávať... prepáč... a založky sú ozaj super :)

    OdpovědětVymazat
  9. Super nápad:) záložky jsou krásný!

    OdpovědětVymazat
  10. Záložky jsou krásný! Jen jsem si zase pozdě uvědomila, že nemám psát háčky čárky. Takže odpověď na záložky píšu sem: 1. Keep calm Jane Austen, 2. Twilight, 3. Narnia, 4. nějaký Keep calm nebo ta hnědá, 5. ta zelená
    Díky za soutěž. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem blbka! :P Moc se omlouvám, ale to, že to má být bez čárek a háčků jsem přehlédla... Jako vždy jsem si toho všimla, až po odeslání. :/ O:) ... A taky mi teď došlo, že jsem si při jedné odpovědi na otázku protiřečila... O:) :D Ehm... No, snad nebudu působit jako příliš velký exot. ;D ... Jinak záložky jsou opravdu nádherné --> skvělá práce a hlavně nápad!)))... Moc děkuji za skvělou soutěž!)))
    PS: Chtěla jsem se zeptat, jestli můžu soutěž sdílet i někde jinde než na blogu nebo na facebooku? :) ... Děkuju za odpověď.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevadí, nějak to snad rozluštím... :)
      Sdílet můžeš kde je libo :)

      Vymazat
  12. 1x mi to nešlo vyplniť, keď som sa prihlásila cez @ - tak som to skúsila cez facebook a vtedy to už šlo.. Pri mailovom pokuse ukazovalo, že stránka nič neprijala, tak azda tám nemám dva vstupy :/

    OdpovědětVymazat
  13. To je hrozný!!! :D Kde vy holky, které dělají soutěže berete ty úžasný záložky??!! Vždycky slintám :D.A chtěla bych se omluvit, že někde jsem psala s háčky a čárky nějak jsem si to neuvědomila... Síla zvyku :D

    OdpovědětVymazat
  14. já zapomněla že se to má vyplňovat bez háčků a čárek, moc se omlouvám, snad to nějak přeluštíš=)
    U mě na blogu je také soutěž, o 3 knihy: http://born-to-read-books.blogspot.cz/2013/04/majova-soutez.html

    OdpovědětVymazat
  15. Děkuji za soutěž!! Ty záložky jsou úplně boží! :)

    OdpovědětVymazat
  16. Panebože odkud máš ty záložky? Jsou perfektní! :D

    OdpovědětVymazat
  17. Mne sa najviac páčia KeepCalm, veľmi mi pripomínajú UK a .... milovaného Docta Who :D

    OdpovědětVymazat
  18. Ani mne to nejde vyplniť :O
    Tie záložky sú bombastické! ♥

    OdpovědětVymazat