sobota 27. dubna 2013

Kdo vyhrál jarní soutěž

Jarní soutěž skončila a já mám vybrány vítěze - nebo spíš vítězky. Moc vám chci poděkovat za velkou účast, návštěvnost mi posledních čtrnáct dní trhala rekordy. :D


Ještě než vám prozradím, kdo vyhrál, zmíním se ještě ve stručnosti odkud že ty záložky mám, protože se mě na to spousta z vás ptala. Takže jak záložky vznikly: Otevřela jsem Photoshop, splácla si nějaký pěkný motiv o rozměrech cca 590 x 2360 px a uložila. Pak jsem zavítala na tyhle stránky. Tisknou zde opravdu všechno, na co si vzpomenete, kalendáři počínaje, pohledy, letáky a vizitkami konče. Já na ně narazila, když jsem si nechávala tisknout pohledy na Postcrossing (neboť nabídka v kamenných obchodech u nás ve městě mi přišla silně nedostačující). No a protože jsem byla s pohledy spokojená, pátrala jsem, co ještě si nechám vytisknout a narazila na záložky. Pak už jen svůj obrázek nahrajete tady, upravíte si motiv jak se vám hodí a objednáte, zaplatíte, dostanete do schránky. Toť vše. Cena jedné záložky je 10 Kč, pokud objednáte více než 10 kusů, máte jednu za bůra.

Ale teď už k samotným vítězkám.



1. cenu, tedy knížku Dům na Páté avenue a jednu záložku podle vlastního výběru, vyhrála
Christine S.  

2. cenu, tedy čtyři záložky dle vlastního výběru, vyhrála
Radka

a 3. cenu, tedy tři záložky, vyhrála Tereza

Vítězkám gratuluju, e-maily jsem rozeslala a čekám na odpovědi. Dám holkám čas do středy, kdybych se nedočkala odpovědi, losuju dále.


4 komentáře:

  1. Gratulujem a závidím, tie záložky sú krásne 8)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé! Děkuji!! :) Konečně jsem něco vyhrála! A k tomu ty záložkyy jsou prostě krásné!

    OdpovědětVymazat
  3. Mockrát děkuji! :) Moc mě to potěšilo a adresu už jsem ti odeslala myslím včera nebo předevčírem (možná dokonce v sobotu, nemám přehled o čase) :). Moc se těším na knížku a záložky jsou opravdu skvělé :)
    Blahopřeji i ostatním výtězkám :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem psala maila, tak snad dorazil :D

    OdpovědětVymazat