čtvrtek 11. dubna 2013

Postcrossing (1)

Tak nějak mě poslední dobou posedla touha, aby tenhle blog nebyl jen čistě knižní, ale o více věcech, které dělám, které mě baví a které mě zajímají. Nevím, nakolik se mi to podaří splnit, mám poněkud různorodé zájmy, takže přece jen vše tady asi publikovat nebudu, byl by z toho solidní guláš. Co ale zveřejnit můžu je závislost, které jsem propadla začátkem srpna 2013. Jedná se o tolikrát zmiňovaný postcrossing a dnes vám ukážu několik málo pohledů, které mi přišly za těch cca 8 měsíců.

Začala bych asi témticky tím, co mi chodí nejčastěji - tedy city view. Myslím, že pohledy měst jsou na postcrossingu nejčastnější a sama jich taky dost posílám, když adresát nemá specifikováno, co by se mu líbilo.

První je kousek z Neapole od Betty. Psala, že Neapol má zhruba milion obyvatel, což jsem po pravdě řečeno vůbec netušila, hádala bych mnohem méně.


Druhý pohled je z Ruska. Pohledy z Ruska celkově už moc nemusím, protože jich mám celkem dvanáct. Nechci působit nevděčně, ale pokaždé, když vytahuju ze schránky další Rusko, jsem trochu otrávená. Co naděláte, Rusů je holt hodně a to i na postcrossingu. Miluju ale jejich pohledy s poslední carskou rodinou, kterých už mám asi pět, takže nebudu dál plakat. Na tomhle kousku je katedrála sv. Jiří v místě, které se jmenuje Poklonnaya Gora a které spadá pod Moskvu.


 Jeden z prvních pohledů, který mi přišel je z Portugalska od dívky jménem Nídia. Zobrazuje město, které je v létě cílem turistitů.

Fougéres je největší středověké město v Evropě a poslala mi ho Veronique z Francie.
 
 Z Francie je i další pohled. Zobrazuje náměstíčko na Montmartru.


 Tahle pohlednice je větší, než všechny ostatní, přišla z Hong Kongu a zobrazuje most Tsing Ma.

No a u exotiky zůstanem - tenhle pohled přišel z Thajska, poslal mi ho jeden z mála chlapů, který na fóru je - Rin. Jedná se o chrám, který se nachází v blízkosti jeho "hometown" :)

 No a poslední je taky z Asie, konkrétně ze Singapuru. Řeknu vám, do posledního patra mrakodrapu by mě nedostali ani za milión. Zaprvé mám trauma z výtahů (občas se mi celé noci zdá, že jezdím výtahem a ten se pak utrhne a padá stovky pater dolů, nebo naopak jede nahoru, pořád nahoru a nejde zastavit...), no a za druhé z výšek také extra nadšená nejsem. Takže jistě chápete, že třeba cestu nahoru na Eiffelovku jsem si vůbec neužila, protože se mé dvě nejhorší představy spojily dohromady...) Ale zpět k pohledu, je to vůbec první pohled, který mi přišel a zobrazovat má "Empress Place and the clock tower) - což je ta malá bílá věžička pod těmi mrakodrapy.... :D




5 komentářů:

  1. Tak to je docela zajímavý koníček. Pohlednice z Neapole je asi ze všech nejhezčí.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné pohledy! :) Taky bych chtěla začít :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bacha, je to hrozně návykový... :D

      Vymazat
  3. od postcrossingu som musela upustiť, nemala som peniaze na to drahé poštovné :D hneď po 1x som posielala na taiwan...
    ale bola som nadšená, keď mi prišla krásna pohľadnica z ukrajiny a ešte pohľad z Paríža :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi povídej, taky jsem pořád bez peněz... :(

      Vymazat