úterý 30. dubna 2013

Shrunutí za duben

Vím, že to tak nevypadá, ale stále ještě žiju. A taky čtu. Občas. Občas i to, co mě baví a ne jen nudnou literaturu do školy... Co jsem tedy zvládla za duben? No... moc toho není. Blog jsem solidně zanedbávala, výmluvy všichni známe - škola, škola, přítel, škola.

Co jsem si pořídila nového?
Zase jsem porušila svoje předsevzetí že si nebudu kupovat nové knížky, dokud nepřečtu něco, ze svého seznamu.  Jenže mi přišel katalog z Knižního klubu a já objednat musela... Konkrétně jsem si udělala radost třemi kousky, na které jsem měla spadeno už delší dobu - Vyhnání Gerty Schnirch a Žítkovské bohyně od Kateřiny Tučkové a Měděného jezdce od Paulliny Simons. Mám z nich ohromnou radost. 
Pak jsem zíkala dva recenzní výtisky od Fragmentu - Nepřítel mého nepřítele od Kateřiny Petrusové a Tady všude byl... Ladislav Smoljak. Rovněž jsem spokojená. Nadmíru.
Levným knihám jsem se celý měsíc poctivě vyhýbala, neb by to nedopadlo dobře.


Co jsem přečetla?
Moc toho není. Zmákla jsem přečíst i zrecenzovat oba recenzáky -  Nepřítele i Smoljaka (tady a tady). Musím říct, že oboje se mi moc líbilo, ale to už vlastně víte. Ze začátku měsíce jsem přečtla ještě Annu krví oděnou, kterou jsem vyhrála, ale k recenzi jsem se ještě nedostala. Snad brzy. Rozčtenou mám stále Mou poslední vévodkyni a Měděného jezdce (u obojího už se blížím k závěru).

Na co se chystám?
Nerada říkám dopředu, co budu číst, protože to málokdy opravdu splním. Většinou mě prostě něco zaujme víc a dostane to přednost. V květnu ale musím dočíst oba rozečtené resty. Pak bych ráda koukla na něco klasického nebo napínavého. Víc si slibovat nebudu - blíže se zkouškové. Fuj.

Takže tehle měsíc poměrně slabota, že?

6 komentářů:

  1. Mám to tento měsíc úplně stejně - škola, sport, sport, škola, škola. Hrůza. Vůbec nestíhám číst a za duben jsem přečetla jen 4 knihy, i když jsem měla v plánu jich přečíst 10. I blog jsem zanedbávala. Ale snad už se brzy dostanu zpátky a budu zase číst :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem na tom stejně, ne-li hůř :) Jinak jsem zvědavá co řekneš na Vyhnání a Bohyně, jsem zvědavá, oboje bych si také moc ráda přečetla! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Měděného jezdce závidím :)..

    OdpovědětVymazat
  4. Medeného jazdca by som chcela 8)

    OdpovědětVymazat
  5. Žitkovské bohyně! Na ty bych chtěla slyšet názor. Teta mi je nutila, ale já jsem ji odmítla s tím, že mám teď spoustu práce a že bych to nestihla přečíst a teď není dne, kdybych nelitovala toho, že jsem si je nevzala :D

    OdpovědětVymazat
  6. Měděného jezdce mám doma taky a neskutečně moc se na něho těším!
    Za týden by měl vyjít druhý díl, tak se těším, až si ho půjdu taky koupit :D
    Měj se krásně,
    užij si středu! :)

    OdpovědětVymazat