sobota 1. června 2013

Shrnutí za květen

Ale jo, nebojte se, žiju. Jen nestíhám. Za měsíc a půl odevzdávám bakalářku a chybí mi ještě asi 20 stran, do toho propuklo zkouškové a taky jsem si naplánovala dovolenou. Sice jen čtyřdenní, ale stejně mi ty čtyři dny chybí, měla jsem se místo toho radši učit! No co! Navíc mě za dva týdny čekají přijímačky (aby toho nebylo málo), na které se mi ale vůbec nechce! 

zdroj
Tenhle měsíc byl ve znamení dočítání, takže jsem se snažila dočíst vše, co jsem v předchozích měsících rozečetla  - a že toho nebylo málo. U něčeho se mi to povedlo, u něčeho ne. Mám hrozný zlozvyk rozečítat víc knížek najednou. Občas se mi stane, že mám třeba rozečtenou nějakou romantiku a dostanu chuť na něco napínavého... Hlavu si s tím nedělám, vždyť ona ta rozečtená knížka neuteče... Takže se kolikrát stane, že mám rozečteny tři nebo i čtyři knížky a v klídku si sahám po páté... :D Máte to taky tak?

Jinak musím sama sebe pochválit - tenhle měsíc jsem byla poprvé vzorná a nekoupila jsem si žádnou knížku! Jsem totiž momentálně (mírně) bez peněz... I když to já asi pořád! Nehodlala jsem riskovat, že budu muset jezdit koncem měsíce do školy na kole, protože nebudu mít na bus, tak jsem se krotila. Ale včera mi přišel katalog Knižního klubu a nevidím to dobře... :D
Co jsem tedy přečetla: Nejprve Měděného jezdce, na kterého už jsem tu pěla ódy. Vážně doporučuju! Pak jsem se ke dobrala ke zdárnému konci Dobrodružství Sherlocka Holmese od A. C. Doyla, protože mi připadá jako babarství a vrchol ignorance milovat seriál a nečíst knížku! A víte co? Teď ten seriál miluju ještě víc, protože jsem pochopila spostu narážek a poznámek, které mi předtím nějak nedocvakly. Knížka je samozřejmě taky super, už mám od Doyla 2 další a chystám se na ně, jen co budu mít chvíli čas. Další -  Až se tě život zeptá od Cecelie Ahern. Přečteno za dva dny. (Což znamená, že mě to hodně bavilo.) No a nakonec Žítkovské bohyně od Kateřiny Tučkové. Jak rychle to stihnu "zrecenzovat" to netuším. Snad v tomhle století!

3 komentáře:

  1. Jak kdy, ale taky jsem občas schopná číst až 6 knih najednou :D. Jinak přeju hodně štěstí při přijímačkách, zkouškách a psaní bakalářky ;).

    the-bling-ring.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Kdybych jich měla rzečtených jen čtyři, to bych byla vážně ráda. Jeden čas jsem jich měla asi 13, pak jsem se rozhodla, že je ani dočítat nebudu, protože bych se k tomu stejně nikdy nedokopala a jen by se ten počet rozečtených zvyšoval a zvyšoval. Takhle se mi teda zvětšuje počet nedočtených knih. Je to hrůza.

    OdpovědětVymazat
  3. Mám to stejně, momentálně rozečteny čtyři knihy, nejvíc jsem zatím měla "jen" pět. A kolikrát si řeknu, no a co, a rozečtu další... Jde to se mnou z kopce :D.

    OdpovědětVymazat