neděle 8. září 2013

Prázdninové shrnutí

Možná jste si všimli, že moje prázdninová aktivita na blogu byla více než skromná. Nebylo to protože bych si tak užívala léta, prázdnin a vody, to bohužel ani náhodou. Měla jsem asi to nejnáročnější léto vůbec a jsem fakt děsně ráda, že všechno skončilo! Stihla jsem toho tedy požehnaně:

- rozejít se s přítelem
- dopsat, překontrolovat a odevzdat bakalářskou práci, která nebyla úplně podle mých představ, což mě dokonale užíralo celý měsíc, než jsem na ní dostala posudky
- strávit týden dovolené v jedné nádherné severské zemi (všichni jezdí o prázdninách na jih, tak já na truc pojedu na sever!)
- strávit čtyři týdny stresováním se při učení na dvoje státnice
- stresem zhubnout čtyři kila (to mi fakt nevadí, ale asi jsem přišla o všechno svoje pracně nabyté svalstvo... haha! Nechápu jak je to možné, protože zejména za poslední týden jsem sežrala tolik čokolády, co normálně nesním za celý rok!)
- úspěšně obhájit bakalářskou práci na velmi dobrou
- úspěšně zvládnout dvoje státnice, jedny se známkou výbornou, druhé na velmi dobrou
- prospat 24 hodin v kuse a dohnat tak spánkový deficit, který jsem nabrala v posledním týdnu příprav na státní zkoušky
- zamilovat se

Co mě ale těší nejvíc je skutečnost, že teď tři týdny nemusím vůbec nic! Moje prázdniny právě začínají! A protože jsem vám všem záviděla přes léto čtecí maratony, rozhodla jsem se, že si dvoutýdenní také uspořádám! Budu se tedy snažit od pondělí do 22. 9. přečíst co nejvíc knížek! Mám doma za prázdniny slušnou kopičku, kterou jsem prostě nestíhala přečíst! Hned od 23. září pak začíná u VeEee Sbírání listí, kterého mám v plánu se též účastnit! Celkově se teď plánuju jen flákat a číst... a moc se na to těším!


A teď už tedy ke shrnutí:

Za červenec a srpen jsem přečetla celkem tři knížky. Vážně jsem nelhala, když jsem vám tvrdila, že jsem neměla čas! Z toho dva byli recenzní výtisky, které jsem zkrátka musela dočíst a zrecenzovat, protože mi to přišlo hloupé odkládat, i když jsem na ně žádný "deadline" nedostala. Takže o tom, jak se mi líbilo Dědictví a Slepá skvrna už víte. Další knížka, kterou jsem stihla přečíst na dovolené byl Velký Gatsby. Nijak mě neuchvátil, ale počkejte si na recenzi!

Výjimečně nebudu dělat seznam pořízených knih - protože jich je hrozně moc... Pořád jsem jen chodila a nakupovala nové knížky, aniž bych věděla, kdy se k nim dostanu nebo kdy budu mít trochu času na čtení...

Co se chystám číst v září? Je toho spousta - rozčteno mám Sto jmen od Cecelie Ahern, pak musím konečně přečíst Prázdné místo od J. K. Rowling a rozhodně se pustím do nějaké klasiky, pravděpodobně to padne na Annu Kareninu nebo na Bídníky, protože se na ně v knihovničce práší už moc dlouho a moc dlouho už si říkám, že se do nich pustím. Bude to sice běh na dlouhou trať, ale to mi vůbec nevadí. Taky už konečně musím dočíst Hru o trůny, kterou mám rozečtenou v pdf formátu, což mi zrovna dvakrát nevyhovuje.

No a co vy? Jaké byli prázdniny a kolik knížek jste zvládli přečíst? A na co se chystáte v září?

1 komentář:

  1. Tak to si mala fakt ťažké leto chúďa! Mňa to akurát čaká, tento rok končím Bc., takže budem mať zhon a bohvie koľko budem stíhať čítať. Ale som optimista, teším sa, že to bude za mnou 8)
    Na prázdne miesto by som sa pozrela aj ja, vyzerá zaujímavo.

    OdpovědětVymazat