neděle 22. prosince 2013

Sbírání listí - podzimní výzva od VeEee


V minulém článku jsem naznačovala, že se zúčastním výzvy, kterou pořádá na svém blogu VeEee. Cílem výzvy je od dneška, tedy 23. září do 20. prosince (tj. za kalendářní podzim) přečíst co nejvíce stránek. Tentokrát nebudeme počítat knihy, ale listy :)

VeEee dala na výběr hned z několika úrovní - já si vybrala zlatý střed, takže se budu snažit za pozdim přečíst 3 000 stránek. Jestli se mi to podaří, co všechno přečtu a jaké z toho budu mít dojmy, se dozvíte v tomto článku, který bude průběžně aktualizován.

Mám několik knih, na které se chystám a které se zde stoprocentně objeví, mimo jiné dočítám Hru o trůny, chystám se na Taťánu a Alexandra či Než jsem tě poznala. Taky už konečně potřebuju zdolat nějakou klasiku! Jestli ale dosáhnu těch tří tisíc je zatím ve hvězdách - znáte to, škola a tak!



Než jsem tě poznala - Jojo Moyes = 408 stran
Taťána a Alexandr - Paullina Simons = 408 stran
Hra o trůny - George R. R. Martin = 279 stran*
Písečný muž - Lars Kepler = 496 stran
Zahrada kostí - Tess Gerritsen =  336 stran
Hunger games - Suzanne Collins = 272 stran
Hunger Games - Vražedná pomsta - Suzanne Collins = 336 stran
Hunger Games - Síla vzdoru - Suzanne Collins = 390 stran
Odveď mě domů - Julie Kiebler =  344 stran
Střet králů - George R. R. Martin = 499 stran**
__________________________________________________________
celkem = 3 768 stran

CÍL SPLNĚN


-----------------------------------------
* měla jsem rozečteno z dřívějška, jen jsem dočítala, celá kniha má samozřejmě stran mnohem více :D
** k 20. 12. rozečteno

Žádné komentáře:

Okomentovat