středa 2. října 2013

Shrnutí za září

V září jsem konečně s velkou slávou dokončila svoje studium, získala titul Bc. a užila si tři týdny prázdnin. V pondělí, poslední zářijový den, už jsem zase byla ve škole. Tentokrát jsem začala svoje magisterské studium. Rozdílů jsem zatím po třech dnech moc nezpozorovala. Přednáší stále stejní docenti a doktoři jako na balakářském studiu, spolužáci jsou až na pár výjimek také ti samí lidé.. Máme sice méně předmětů, za to ale náročnějších a vyžadujících mnohem více samostatné práce. Co už nemám je povinná literatura (třikrát hurá!). Takže od teď čtu už jen to, co mě zajímá!


Za září jsem stihla dočíst jen tři knížky. Slabota, já vím. Konkrétně tedy Než jsem tě poznala od Jojo Moyes, Jane od April Lindner a Sto jmen od Cecelie Ahern. Recenzi mám zatím jen na tu poslední, ale ostatní se snad také brzo dočkají. Momentálně mám pořád rozečtenou Hru o trůny, ale dá se říct, že už finišuju. Stejně jako s Taťánou a Alexandrem!

Nevím, jestli má vůbec význam psát, co budu číst v říjnu... málo kdy to totiž dodržím. Vždycky se objeví nějaká knížka, která zkrátka dostane přednost. Ale už opravdu musím přečíst to Prázdné místo! Mám ho doma snad od června a pořád jsem se k němu pořádně nedostala. (Když nepočítám první kapitolu, kterou jsem přečetla hned jak jsem si knížku koupila.) Pak na mě stále v knihovničce čeká strašně moc klasiky - zkrátka musím přestat číst jen blbosti a zkusit nějakého velikána - Bídníci nebo Anna Karenina na mě čekají už fakt dlouho. Takže snad se k nim dostanu ještě letos!

Co jste přečetli za září vy? A na co se chystáte v říjnu?

2 komentáře:

  1. Ahoj :) Nominovala jsem tě v tomhle tagu :)
    http://kniznisvetnavzdy.blogspot.cz/2013/10/liebster-award-tag.html

    OdpovědětVymazat
  2. Jane jsem četla už dávno, ale vím že se mi to moc nelíbilo, pro mě tyhle předělávky klasiky nejsou. Prázdné místo je láska, stejně jako Rowlingová! :) A Karenina mi dala zabrat, ale moc se mi líbila :)

    OdpovědětVymazat