čtvrtek 27. března 2014

Nákup za březen

V březnu jsem se trochu rozšoupla a utratila nabyté peníze, jak jinak než za knihy. Pořídila jsem si pár novinek a na pár týdnů si opět návštěvy knihkupetví zakázala. (Kromě Levných knih, protože tam jsou skoro zadarmo, že jo...)
Neukořistila jsem všechno, co jsem chtěla, bohužel. Mám ještě pár kousků na seznamu, které prostě nutně potřebuju, ale ty budou muset ještě počkat...
Důvodem pro větší nákup pro mně byla akce na Slevomatu, která slibovala 25% slevu na knihy v kamenných knihkupectvích Dobrovský. Neváhala jsem a nakoupila. Když jsem ale později všechno propočetla, zjistila jsem, že to zas až tak výhodné nebylo. Cena po 25% slevě totiž odpovídala ceně, kterou bych za tytéž knížky dala v buxu.cz.
Aspoň vím, že mu zůstanu věrná. :)


Co jsem pořídila? 
 
Začátkem měsíce jsem si koupila Netopýra. Cenový rozdíl mezi paperbackem a hardbackem byl rovných 120 korun, což jsem vyhodnotila jako výsměch (vážně jsou náklady na tvrdou vazbu tolik, aby ten rozdíl byl tak markantní?) a koupila paperback. Stejně jsou mi paperbecky nečím milejší, i když nošení v kabelce se na nich nehezky podepisuje. Protože mě Netopýr bavil (dnes ho snad po splnění všech povinností už konečně dočtu!), na akci u Dobrovského jsem pořídila i Šváby (rovněž v paperbacku, když už je to série, ať mi to aspoň ladí!). Červenku už jsem přečetla v "e-podobě" už dřív a řekla jsem si, že bude lepší postupovat chronologicky od prvního dílu /Červenka je až třetí/, takže jsem zvolila první dva díly.

Pak jsem neodolala a koupila i Osvětimskou knihovnici. Momentálně ve fázi rozečteno. Miluju tu pruhovanou předsádku!
(Prosím, pochvalte mi mojí historicky první gif animaci... 
Dělala jsem se s ní půl hodiny! :D)


Jsme přece sestry... Bože ta obálka... Nebudete si o mě doufám myslet, že jsem úplnej knižní barbar, když přiznám, že jsem si tu knížku koupila jen kvůli obálce... Doufám, že bude dobrá a nedopadne to jako naposledy, když jsem si koupila knížku jen proto, že byla hezká "zvenku". (Bylo to Chování nočních motýlů, viz článek Knížky, které jsem nedočetla).

Austenland. Na tuhle knížku mě nalákala Veronika z Knižního přátelství. Musela jsem ji mít, jakožto správný fanoušek Jane Austenové. Obálka vypadá tak strašně sladce, je taková celá holčičí a vypadá to jako fajn romantická oddychovka na jedno-dvě odpoledne, prostě se na ní hrozně těším. Doufám, že nezklame.
První hrob napravo. Ani nevím, co od toho čekám... Že to bude něco jako Mediátor? Vtipné a napínavé? Nevím. Ale hrozně se mi líbí zpracování. Tedy obálka ne, ta je dost hrozná. Ale ten náhrobní kámen na začátku každé kapitoly... 


Volání kukačky. Asi není třeba nic dodávat. 
 


No a poslední dva úlovky jsem učinila dneska v Levných knihách. Po Pasti jsem koukala delší dobu a stále váhala, nakonec jsem usoudila, že do ní zkrátka těch 59 Kč investuju. No a Pražská zima na mě bafla nečekaně už téměř na odchodu. Téma zaujalo, hodnocení nevypadá špatně, cena 49 Kč a už byla moje.
 


Četli jste něco ze zmíněných knížek? Jaký jste z toho měli dojem? 
Nebo se snad teprve na něco chystáte?

15 komentářů:

  1. Skvelé kúsky :) Volanie kukučky je jedna z popredných kníh na mojom wishliste, ale moc rada by som si prečítala aj Austenland. Pasca bola fajn a Prvý hrob napravo som si akurát dnes kúpila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Austenland jsem už dočetla a mám z toho dost smíšené pocity... Zrecenzuji to snad v dohledné době :) První hrob napravo jsem rozečetla a vypadá zatím dobře... a vtipně :)

      Vymazat
  2. Vůbec tě nepovažuju za barbara, já nádherným obálkám taky občas neodolám. I když jsem pak ve většině případů zklamaná. Ale jestli bude Jsme přece sestry aspoň průměrně dobrý, tak si to asi pořídím taky, protože wow... ta obálka je fakt něco!

    Pražská zima mě zaujala. Až to budeš mít přečtený, mohla bys mi říct, jak moc je to "autobiografie"? Myslím ve stylu psaní - jestli to působí spíš jako příběh na základě skutečných událostí nebo je to opravdu striktně autorovo vyprávění o jeho tehdejších zážitcích.

    A gif chválím ;) působí na mě tak trochu... hypnoticky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Určitě se pokusím dát co nejdřív vědět, až to přečtu... :)

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Viď... ale omlouvá mě to, že jsem si snad od Vánoc žádnou knížku nekoupila... :)

      Vymazat
  4. Achjo proč mi to děláš!!! Máme prostě dost podobný vkus, Šváby jsem koupila nedávno, Netopýra už jsem četla a Červenku taky a jak Ty chci to číst co nejlépe chronologicky. Na Volání Kukačky a Osvětimskou knihovnici se chystám už dlouho (skvělá animace fakt mě to nikdy nešlo) a taky miluji tu obálku! A Austenland bych si moc ráda koupila, tak si počkám ještě na Tvoji recenzi, zatím je na tom tak napůl :) A u Jsme přeci sestry jsem právě na 50 straně, mám ji jako ebook ale nalákala mě taky ta obálka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám to samé, když vidím tvoje nákupy. Vždycky si říkám "Tohle fakt nutně potřebuju taky!" :D Za trest, fakt! Austenland jsem už dočetla, tak doufám, že bude brzo, jsem trochu ve skluzu, co se recenzování týká... :(

      Vymazat
  5. Super knížky! A ta animace je super! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Past jsem četla a moc se mi líbila. Do příběhu jsem se vžila, je to jedna z těch opravdu skvělých knih :) Skvělé přírůstky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, těším se na ní ještě víc :)

      Vymazat
  7. Moc pěkné kousky :). Třeba past bych si určitě chtěla přečíst :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď je v Levných knihách za pár kaček, tak honem pro ní, jestli ji ještě nemáš :)

      Vymazat
  8. Jéé, na Tvůj blog jsem narazila díky komentáři u Barunky na Knihy neoušou, zaujala jsi mě tím, že se Ti taky líbila kniha Romeo, Julie a tma. A jsem za to moc ráda, protože jsem tak našla další blog s fotkami knih - takových je mezi českými bloggery moc málo... A jsem strašně moc ráda, že jsem Tě dokázala nalákat na Austenland - doufám, že se Ti kniha bude líbit tak jako mně. Mně zrovna dneska dorazilo pokračování Midnight in Austenland, tak doufám, že bude stejně skvělé... :-) Měj se moc hezky...

    OdpovědětVymazat