úterý 15. dubna 2014

Shrnutí za březen

... s malým zpoždění, ale lepší pozdě, než-li nikdy, že jo. Takže nebudeme zdržovat klasickými výmluvami, jak děsně moc jsem nestíhala, protože škola, a pustíme se rovnou do toho.

Co jsem za březen přečetla?


Jako první jsem přečetla Nemám žádné jméno od Dagmar Hilarové, což byl recenzní výtisk od Fragmentu (kterému tímto ještě jednou děkuji!), tudíž jsem stihla napsat už i "rencezi"

Pak jsem strávila několik cest autobusem do školy poslechem Poslední aristokratky. Vychvaluji audioknihy do nebes. Sice dá mnohem víc práce udržet při poslechu pozornost, než u klasického čtení, ale pokud cestujete po silnicích, na kterých se vám při čtení dělá nevolno, je to výborná věc. Z knížky jsem tedy nadšená nebyla, nijak vtipné mi to nepřipadalo, občas až mírně křečovité. Opět jsem byla aktivní a článek už také napsala.

Na východ od ráje od Johna Steinbecka je čtivou klasikou, kterou jsem si zamilovala. 

Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel - Jonas Jonasson. Recenzi se chystám vytvořit, je to vtipná kniha, která ovšem díky svému specifickému, až bizarnímu humoru rozděluje čtenáře na dva tábory. Mně se to líbilo. Fakt dost. Knížku ale rozhodně nedoporučuju těm, co nemají alespoň základní povědomí o světových dějinách 20. století. Spousta vtipných situací by nebyla pochopena. Recenzi spáchám brzo, slibuju.

Ke konci měsíce jsem ještě zdolala dvě knížky, každou z úplně jiného soudku. Jednu detektivku v podobě Netopýra od Joa Nesbøho (ach to skloňování... rve mi to uši!), který bývá označovaný jako jeho nejslabší knížka, ale je první v sérii, takže jsem se do ní pustila jako mezi prvními. Označila bych jí za průměrnou. Je to tak trochu netypická severská krimi, protože se odehrává v Austrálii, což mě nijak extra nebralo.

Poslední přečtenou knížkou byl Austenland od Shannon Hale. Už jsem své dojmy a pocity shrnula do článku zde a nemám k tomu více co dodat. Doporučuju pokud jste fanynky Jane Austenové a hledáte něco romantického. 

A co vy? Četli jste něco ze zmíněných knih? 
Kolik knih měsíčně zhruba přečtete?

4 komentáře:

  1. Na východ od ráje jsem začala, ale nějak s tím nemohu pohnout. Vždycky si najdu na čtení něco "důležitějšího", co prostě nepočká, takže vůbec netuším, kdy v příběhu pokročím, je to hrůza :/

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se Stoletý stařík líbil tak jako středně, čekala jsem od něj víc a taky jsem ho poslouchala jako audioknihu. Na Austenland a Poslední aristokratku se někdy chystám :)

    OdpovědětVymazat
  3. necetla jsem ani jedno :( ale chtela bych - starik a nesbo. premyslim o audioknihach, mohla bych to poslouchat obcas v praci, tak bych mohla vyuzit cas :)

    OdpovědětVymazat
  4. Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel ma moc nebavilo bohužiaľ, nesadol mi ten štýl opisovania, keby to bolo o polku kratšie, tak by sa mi to viac páčilo, ale takto ma to až tak nezaujalo 8(

    OdpovědětVymazat