pondělí 14. dubna 2014

Velikonoční knižní hop (14.4.-27.4.)

Už dlouho jsem plánovala nějakou soutěž. Když jsem zjistila, že Syki z Knižního doupěte pořádá Velikonoční knižní hop, rozhodla jsem se, že to spojím v jedno.


Podmínky:
1. Začínáme dnes, 14. 4. a formulář můžete vyplňovat až do 12:00 27.4.
2. Výherci budou celkem tři a vyhlášeni budou 30.4.
3. Doručovací adresa v ČR.
4. Každý může vyplnit dotazník jen jednou.
5. O výherci rozhodne random.org
 

A co můžete vyhrát:
Každý výherce dostane knížku dle svého výběru (snad to nějak vyjde, pro jistotu mi pište dvě, které byste brali nejradši) + první a druhý výherce navíc získá bonus.




Co je bonus?
Pro fanoušky Vampire diaries mám dobrou zprávu. Na ebay se mi podařilo ukořistit Elenin náhrdelník a Damonův prsten, tudíž můžou být vaše. 



Pro nefanoušky tu máme druhou alternativu (byť trochu chudší), a to roztomilé lepící papírky  - protože těch není nikdy dost.



NAPIŠTE MI KE KNIZE, KTEROU JSTE SI VYBRALI, O JAKÝ BONUS MÁTE ZÁJEM.
(Stačí napsat pouze VD či lepítka)


Dotazník
a Rafflecopter giveaway

1 komentář:

  1. Jejda, zapomněla jsem ke knize připsat, co bych ráda. Prosím TVD :)

    OdpovědětVymazat