sobota 3. května 2014

Unboxing - nákup na bux.cz

 ... ne, nebude to video. Fotky musí stačit. Opět jsem řádila na svém oblíbeném internetovém knihkupectví a opět porušila svá předsevzetí (1. nekoupím si nic nového, dokud radikálně nesnížím počet nepřečtených knížek v knihovničce, 2. nekupuju knížky jen proto, že jsou ve slevě, 3. neutratím za 1 nákup víc než 1 000 Kč).

Přišel velký balík. Nejsem přece žádný troškař, že?


(Mimochodem - už jsem vám psala, jak děsně nenávidím svůj koberec? Kupovali ho naši, když mi před x lety zařizovali pokoj. Nezeptali se, co by se mi líbilo. Koupili červený. Červená je fajn, ale on lety používání zoranžověl. A jestli existuje nějaká barva, kterou z duše nenávidím, tak je to právě oranžová!)

Chvilka napětí...

 Vážně bych si měla přestat objednávat knížky jen proto, že mají hezkou obálku... Ulička tisíce květů.

... ale když ona stála jen 22 Kč...

Vraní dívka - už jsem o ní psala v dubnovém shrnutí. Trošku zklamání. Čekala jsem od toho víc. Průměrná knížka.
Iris a Ruby - Anotace mě zaujala, hodnocení měla na goodreads uspokojivé a stála 37 Kč. Nebylo co řešit.

Romeo, Julie a tma - Četla jsem jí kdysi dávno na střední a líbila se mi. Takže jsem nové vydání uvítala a plánuju re-reading.
Malé války - v životě jsem o téhle knížce neslyšela, ale měla poměrně dobré hodnocení, byla ve slevě a zaujala mě anotace. Tudíž bylo rozhodnuto, že mi bude říkat pane.


Zlodějka knih, kterou jsem četla jako e-book a následně zjistila, že jí nutně potřebuju mít fyzicky v knihovně. S trapnou filmovou obálkou v paperbacku. Tu původní měli zrovna vyprodanou, jinak bych brala tu.
Ve slevě jsem rovněž našla knížku, kterou už jsem četla, o své oblíbené historické postavě - Sissi. Plná krásných fotografií a obrázků.


A protože jsem trouba, do košíku jsem pořád přihazovala a pak odebírala a nakonec se rozmyslela, že knížku chci a zase jí do košíku vložila, nezkontrolovala jsem si konečný stav a po vybalení balíku zjistila, že jsem si Sběratele nevěst objednala dvakrát :D
Jeden výtisk jste tudíž mohli získat v soutěži. 

A všechny dohromady.

6 komentářů:

  1. Uličku tisíce květů mám (jako správný japanofil) doma, ale zatím (zatím!) jsem jí nečetla. Teď čtu Zlodějku knih a je vážně úžasná!

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní knihy! :) Ulička tisíce květů mě docela zaujala a jsem zvědavá, co na ni řekneš...! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní článek! Jo, baví mě nakukovat lidem do balíčků ;-) Tohle na objednávání knih prostě miluju. To rozbalování. To očekávání! :-D A nedej bůh, aby mi někdo na balík sáhl a pokoušel se ho otevřít, to se potom neznám :-D A krásné kousky! Jedině chválím! Zlodějku si snad někdy taky pořídím a jsem ráda, že jsem nakonec Vraní dívku hned nekoupila, asi bych byla zklamaná, protože nic extra horkýho to asi nebude, škoda.. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Zlodějka knih, už bych si ji konečně mohla přečíst. :) Jinak vážně hodně knížek!

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, máš moc hezký blog! :) právě u mě probíhá giveaway, budu moc ráda, když se také zapojíš :)

    http://evelinkablog.blogspot.cz/2014/04/giveaway-nivea-body-shop.html

    OdpovědětVymazat