čtvrtek 1. května 2014

Výsledky Velikonočního knižního hopu

Děkuji všem za účast ve Velikonočním knižním hopu a děkuji za zodpovězenou otázku. Zajímalo mě jaké články máte na mém blogu nejraději a jaké si s chutí přečtete. Pečlivě jsem pročetla výsledky a dospěla jsem k závěru, že jste banda nevděčníků! :D Člověk se vám sepisuje s recenzemi, dává si záležet aby to bylo smysluplné, bez chyb, abych vás nalákala na knížku a vy máte nejradši vykecávací články o ničem, které spáchám jen proto, že jsem líná psát recenzi! :D Dále máte rádi shrnutí, články týkající se nákupů. Ale ano, abych nekecala, recenze byli asi na čtvrtém místě... Takže děkuji za účast v průzkumu a já se budu nadále snažit uspokokovat vaše požadavky...

Nebudu zdržovat, stejně tenhle odstavec nikdo číst nebude, každý akorát sjede na část, kdy je vyhlášení vítězů a pak zklamaně zavře stránky s tím, že "zase nic". Znám to... taky to tak dělám. :D Tak jdeme na to.

Knížku Má poslední vévodkyně vyhrává...


 ... Nikola Trčková.

Knížku Sběratel nevěst vyhrává ...



... Lucie Zachová.
A nakonec knížku Džungle rtěnek vyhrává...


 ...Anna Pavlíčková, která je naproto nenáročná a bere všechno, tudíž na ní tahle tak nějak "zbyla". :D

Všechny tři výherkyně kontaktuji ještě během tohoto týdne mailem. Gratuluji.

Žádné komentáře:

Okomentovat